- Покупець має право відмовитися від отриманого Товару та розірвати Договір купівлі-продажу протягом 14 календарних днів з дня отримання Товару, не рахуючи дня покупки, за винятком Товарів, які не підлягають обміну та поверненню відповідно до п.7.2.4. цієї Угоди. Товар, що повертається, з усіма пломбами, ярликами повинен бути висланий Покупцем поштою за наступною адресою: вул. Зелена 238 Д, Львів, Львівська область, Україна 79035, із зазначенням номера телефону +380(96)777-04-87, з вкладенням наступних документів: власноруч заповнену заяву про поверненні товару. Відправлення товарів здійснюється за рахунок Покупця. Також Товар можна повернути кур’єром при отриманні нового замовлення.
- Повернення Товару належної якості:
- Повернення Товару належної якості можливий у випадку, якщо товар не використовувався, збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також збережений розрахунковий документ, виданий Покупцеві разом з проданим товаром.
- При відмові Покупця від Товару згідно п.7.2.1. Продавець повертає йому вартість повернутого Товару, протягом 30 днів з дати надходження повернутого Товару на склад Продавця разом з заповненим Покупцем заявою на повернення. Повернення грошових коштів вартості Товару здійснюється виключно особі, зазначеній в замовленні на Товар. У разі, якщо Покупець в замовленні вказав невірні дані, Продавець залишає за собою право відмовити такому Покупцеві в поверненні коштів.
- Якщо на момент звернення Покупця аналогічний товар відсутній у продажу у Продавця, Покупець має право відмовитися від виконання цієї Угоди і зажадати повернення сплаченої за вказаний Товар грошової суми. Продавець зобов’язаний повернути сплачену за повернутий товар грошову суму протягом 30 днів з дня повернення Товару.
- Не підлягають поверненню: панчішно-шкарпеткові вироби, білизна натільна, парфюмерно-косметичні вироби, ювелірні вироби тощо (Відповідно до Додатку № 3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р М 172).
- Повернення Товару неналежної якості:
- Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Отриманий Товар повинен відповідати опису на Сайті. Відмінність елементів дизайну, або оформлення від заявлених в описі на Сайті не є ознакою неналежної якості Товару та / або неможливості використання його за призначенням.
- Зовнішній вигляд і комплектність Товару, а також комплектність усього Замовлення повинні бути перевірені Одержувачем в момент доставки Товару.
- Після отримання Замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються.
- Якщо Покупцеві був переданий Товар неналежної якості та інше не було заздалегідь обумовлено Продавцем, Покупець має право скористатися положеннями ст. 8 «Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості» Закону України «Про захист прав споживачів».
- Вимоги про повернення сплаченої за товар грошової суми підлягають задоволенню протягом 30 днів з дня пред’явлення відповідної вимоги (п. 4 ст. 12 Закону України «Про захист прав споживачів»).
- Товар (належної і неналежної якості) може бути повернутий кур’єру під час викупу наступного замовлення, за умови, що річ, яка підлягає поверненню була викуплена не раніше ніж 30 днів до поточної дати. Після оформлення повернення, клієнт отримує від кур’єрської служби смс-повідомлення, яке містить в тексті посилання на електронну квитанцію про повернення.
- Повернення грошових коштів здійснюється за допомогою повернення вартості сплаченого Товару поштовим, банківським переказом (через ПриватБанк), а також шляхом перерахування на банківську карту (карта повинна бути емітована на території України; валюта карти – гривня). Спосіб повинен бути зазначений у відповідному полі заяви на повернення Товару.
- У разі оплати Замовлення способом, зазначеним в п. 6.4.2. Оферти, повернення грошових коштів здійснюється за допомогою повернення вартості оплаченого Товару на банківську карту, за допомогою якої було сплачено Товар.
- Гарантійний термін товарів, становить 30 днів з дати отримання товару, якщо інший термін не встановлено виробником в супровідних документах до товару.
- Продавець не відповідає за недоліки Товару, якщо вони виникли після його передачі Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання товару, дій третіх осіб, або непереборної сили.